Het is bijna zover - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Luca Meima - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Luca Meima - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Luca Meima

Blijf op de hoogte en volg Luca

12 November 2013 | Nederland, Oegstgeest

Nu is het echt bijna zover, donderdag 14 november vertrek ik naar de kibboets Nes Ammim voor maar liefst acht en een halve maand. De koffer is al bijna ingepakt, het afscheid is van de meeste mensen genomen en mijn ticket ligt klaar. Nu is het een kwestie van aftellen en soms juist van de tijd willen stoppen. Gedachten komen in je op van wat doe ik mezelf aan? Ik laat familie en vrienden achter voor wat? Laten we zeggen dat dit hoort bij een afscheid. Nog twee nachtjes slapen in mijn vertrouwde bed en dan op naar Schiphol om vervolgens uit het vliegtuig te stappen in het mooie land Israël. Ik ben er klaar voor!

  • 12 November 2013 - 18:11

    Marie:

    Nooo don't goooo!

  • 12 November 2013 - 20:23

    Madelein:

    Daaggggg lieve Luca.
    Ik ga je missen!
    Ik wens je een hele fijne reis toe en pas op je zelf meis!

    Xxxjes love you♡

  • 13 November 2013 - 08:34

    Daddy:

    Lovely puff, in the Spirit we remain together and connected. You will be in my heart every day!
    Love you!

  • 13 November 2013 - 16:29

    Pauline:

    I love youuuu! X

  • 14 November 2013 - 10:23

    Tineke:

    lieve Luca
    Wij dachten dat je de 25ste pas vertrok Jammer dat we je niet ff gesproken hebben Een hele goede reis En Gods onmisbare zegen voor het werk daar toegewenst We houden de blog in de gaten
    Veel plezier
    Hartelijke groet van ons allemaal

  • 14 November 2013 - 22:14

    Nel De Roode:

    Fijne tijd ! Houd ons op de hoogte :-)

  • 18 November 2013 - 16:17

    Dad:

    Strange; I sent another message but it seems evaporated. Is there any censorship?
    Keep up the right spirit and enjoy all the nice expeciences.
    Can't wait to visit you!
    Love and kisses, dad

Tags: afscheid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luca

Ik ben Luca Meima, 18 jaar oud en ik woon tijdelijk in Nes Ammim, een kibboets in Israël. Ik verblijf hier voor ongeveer acht en een halve maand om te werken en om het land te verkennen.

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen: 2272
Totaal aantal bezoekers 13455

Voorgaande reizen:

12 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

14 November 2013 - 25 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: